Irodai ügyintéző kollégát keresünk csapatunkba, főállásba (8 óra) azonnali kezdéssel.
A Dr.Kelen küldetése, hogy a természet és a tudomány ötvözésével az egészség adta szabadság örömét mindenkinek megadjuk egészségtudatos kozmetikumaink használatával. Várunk csapatunkba, ha úgy érzed, hogy vidám, precíz személyiségeddel, irodai ügyintézői tapasztalatoddal Te is szívesen részese lennél ennek a küldetésnek.
a vevők, szállítók fogadása, kiszolgálása, tájékoztatása telefonon, személyesen vagy e-mailben (front office)
csomagok, webshop rendelések összekészítése, csomagolása, átadása a futárnak, kézi raktár kezelése (ez fizikai munkát is jelent)
irodai adminisztráció
az iroda napi tevékenységében való részvétel
vendégek fogadása
minimum érettségi
min. 1 éves munkatapasztalat
excel, word ismerete
gyors, precíz, proaktív munkavégzés
temperamentumos, ügyfélorientált személyiség
alapfokú angol nyelvtudás
ügyviteli rendszerek (pl. Kulcs) ismerete
egy olyan munkahely, ahol a hatékony munkavégzés mellett a jó hangulatot is fontosnak tartjuk
8 órás fix jelenlétet várunk (nem többet!), de eseti családi és egyéb vismajor elfoglaltságokat mindig tiszteletben tartjuk
olyan terméket képviselhetsz, amely „Természetesen hat”, sok pozitív visszajelzést zsebelhetsz be ezzel kapcsolatban
vidám, összetartó csapat, ami ugyanilyen partnereket vonz
új iroda a 13. kerületben
a fix fizetés, éves bérfejlesztés mellett bónusz rendszerünk is működik
családi vállalkozásként értékalapon, hosszú távon gondolkodunk mindenben, így Veled is
kezdés: akár azonnal
munkavégzés helye: Bp. 13.kerület
Fényképes önéletrajzodat a kelen.reka@drkelen.hu email címre várjuk!
Irodai ügyintéző kollégát keresünk csapatunkba, főállásba (8 óra) azonnali kezdéssel.
A Dr.Kelen küldetése, hogy a természet és a tudomány ötvözésével az egészség adta szabadság örömét mindenkinek megadjuk egészségtudatos kozmetikumaink használatával. Várunk csapatunkba, ha úgy érzed, hogy vidám, precíz személyiségeddel, irodai ügyintézői tapasztalatoddal Te is szívesen részese lennél ennek a küldetésnek.
a vevők, szállítók fogadása, kiszolgálása, tájékoztatása telefonon, személyesen vagy e-mailben (front office)
csomagok, webshop rendelések összekészítése, csomagolása, átadása a futárnak, kézi raktár kezelése (ez fizikai munkát is jelent)
irodai adminisztráció
az iroda napi tevékenységében való részvétel
vendégek fogadása
minimum érettségi
min. 1 éves munkatapasztalat
excel, word ismerete
gyors, precíz, proaktív munkavégzés
temperamentumos, ügyfélorientált személyiség
vidám csapatjátékos
alapfokú angol nyelvtudás
ügyviteli rendszerek (pl. Kulcs) ismerete
egy olyan munkahely, ahol a hatékony munkavégzés mellett a jó hangulatot is fontosnak tartjuk
8 órás fix jelenlétet várunk (nem többet!), de eseti családi és egyéb vismajor elfoglaltságokat mindig tiszteletben tartjuk
olyan terméket képviselhetsz, amely „Természetesen hat”, sok pozitív visszajelzést zsebelhetsz be ezzel kapcsolatban
vidám, összetartó csapat, ami ugyanilyen partnereket vonz
új iroda a 13. kerületben
a fix fizetés, éves bérfejlesztés mellett bónusz rendszerünk is működik
családi vállalkozásként értékalapon, hosszú távon gondolkodunk mindenben, így Veled is
kezdés: akár azonnal
munkavégzés helye: Bp. 13.kerület
Fényképes önéletrajzodat a kelen.reka@drkelen.hu email címre várjuk!