Irodai ügyintézőt keresünk

Irodai ügyintéző kollégát keresünk csapatunkba, főállásba (8 óra) azonnali kezdéssel.
A Dr.Kelen küldetése, hogy a természet és a tudomány ötvözésével az egészség adta szabadság örömét mindenkinek megadjuk egészségtudatos kozmetikumaink használatával. Várunk csapatunkba, ha úgy érzed, hogy vidám, precíz személyiségeddel, irodai ügyintézői tapasztalatoddal Te is szívesen részese lennél ennek a küldetésnek.

Feladatod lesz

  •  a vevők, szállítók fogadása, kiszolgálása, tájékoztatása telefonon, személyesen vagy e-mailben (front office)

  • csomagok, webshop rendelések összekészítése, csomagolása, átadása a futárnak, kézi raktár kezelése (ez fizikai munkát is jelent)

  • irodai adminisztráció

  • az iroda napi tevékenységében való részvétel

  • vendégek fogadása

Akkor tudunk sikeresen együtt dolgozni, ha ezek mind jellemzőek Rád:

  • minimum érettségi

  • min. 1 éves munkatapasztalat

  • excel, word ismerete

  • gyors, precíz, proaktív munkavégzés

  • temperamentumos, ügyfélorientált személyiség

  • vidám csapatjátékos

Különösen értekeljük

  • alapfokú angol nyelvtudás

  • ügyviteli rendszerek (pl. Kulcs) ismerete

Amit kínálunk Neked:

  • egy olyan munkahely, ahol a hatékony munkavégzés mellett a jó hangulatot is fontosnak tartjuk

  • 8 órás fix jelenlétet várunk (nem többet!), de eseti családi és egyéb vismajor elfoglaltságokat mindig tiszteletben tartjuk

  • olyan terméket képviselhetsz, amely „Természetesen hat”, sok pozitív visszajelzést zsebelhetsz be ezzel kapcsolatban

  • vidám, összetartó csapat, ami ugyanilyen partnereket vonz

  • új iroda a 13. kerületben

  • a fix fizetés, éves bérfejlesztés mellett bónusz rendszerünk is működik

  • családi vállalkozásként értékalapon, hosszú távon gondolkodunk mindenben, így Veled is

 

kezdés: akár azonnal

munkavégzés helye: Bp. 13.kerület

Kedvet kaptál?

Fényképes önéletrajzodat a kelen.reka@drkelen.hu email címre várjuk!

Irodai
ügyintéző keresünk

Irodai ügyintéző kollégát keresünk csapatunkba, főállásba (8 óra) azonnali kezdéssel.
A Dr.Kelen küldetése, hogy a természet és a tudomány ötvözésével az egészség adta szabadság örömét mindenkinek megadjuk egészségtudatos kozmetikumaink használatával. Várunk csapatunkba, ha úgy érzed, hogy vidám, precíz személyiségeddel, irodai ügyintézői tapasztalatoddal Te is szívesen részese lennél ennek a küldetésnek.

Feladatod lesz:

  • a vevők, szállítók fogadása, kiszolgálása, tájékoztatása telefonon, személyesen vagy e-mailben (front office)

  • csomagok, webshop rendelések összekészítése, csomagolása, átadása a futárnak, kézi raktár kezelése (ez fizikai munkát is jelent)

  • irodai adminisztráció

  • az iroda napi tevékenységében való részvétel

  • vendégek fogadása

Akkor tudunk sikeresen együtt dolgozni, ha ezek jellemzőek Rád:

  • minimum érettségi

  • min. 1 éves munkatapasztalat

  • excel, word ismerete

  • gyors, precíz, proaktív munkavégzés

  • temperamentumos, ügyfélorientált személyiség

  • vidám csapatjátékos

Különösen értékeljük:

  • alapfokú angol nyelvtudás

  • ügyviteli rendszerek (pl. Kulcs) ismerete

Amit mi kínálunk Neked:

  • egy olyan munkahely, ahol a hatékony munkavégzés mellett a jó hangulatot is fontosnak tartjuk

  • 8 órás fix jelenlétet várunk (nem többet!), de eseti családi és egyéb vismajor elfoglaltságokat mindig tiszteletben tartjuk

  • olyan terméket képviselhetsz, amely „Természetesen hat”, sok pozitív visszajelzést zsebelhetsz be ezzel kapcsolatban

  • vidám, összetartó csapat, ami ugyanilyen partnereket vonz

  • új iroda a 13. kerületben

  • a fix fizetés, éves bérfejlesztés mellett bónusz rendszerünk is működik

  • családi vállalkozásként értékalapon, hosszú távon gondolkodunk mindenben, így Veled is

 

kezdés: akár azonnal

munkavégzés helye: Bp. 13.kerület

Kedvet kaptál?

Fényképes önéletrajzodat a kelen.reka@drkelen.hu email címre várjuk!

Top