Kereskedelmi manager állás

Kereskedelmi manager kolléga(nőt) keresünk csapatunkba teljes állásba, aki vidám természetével az iroda szíve-lelke, átlátja és nyomon követi a céges folyamatokat

A Dr.Kelen küldetése, hogy a természet és a tudomány ötvözésével az egészség adta szabadság örömét mindenkinek megadjuk egészségtudatos kozmetikumaink használatával. Várunk csapatunkba, ha úgy érzed, hogy határozott, vidám, precíz személyiségeddel, kereskedelmi manager tapasztalatoddal Te is szívesen részese lennél ennek a küldetésnek.

Feladatod lesz:

Te leszel az iroda szíve-lelke, aki

  • a kereskedelmi folyamatokat nem csak a számok, adatok oldaláról közelíti, hanem emberi dimenzióval is megtölti azokat
  • az értékesítési és logisztikai folyamatokon kívül is mindenről tud, átlátja a cég teljes működését, szükség esetén koordinálja az egyébként önállóan dolgozó kollégák területeit
  • minden partnert ismer és vidám, hatékony személyiségével összefogja családias hangulatú, összetartó csapatunkat
  • kiemelt kereskedelmi partnerek kezelése: rendelésfeldolgozás, termék belistázás adminisztrációja, partnergondozás
  • az értékesítés és logisztikai folyamatok nyomon követése, koordinálása
  • a kereskedelmi asszisztens munkájának koordinálása
  • ügyviteli rendszer kezelése (partner rendelés, szállítólevél kiállítása)
  • kimutatások készítése és elemzése
  • CRM rendszer kezelése (külön értékeljük, ha Te magad is egy élő CRM vagy és minden partner lelkivilágát ismered)
  • ajánlatok készítése, nyomon követése
  • az iroda napi tevékenységének koordinálása szükség esetén, kapcsolattartás az IT supporttal, logisztikával
  • közreműködés új partnerek felkutatásában, kapcsolat kiépítésében

Akkor tudunk sikeresen együtt dolgozni, ha ezek mind jellemzőek Rád:

  • a kereskedelmi folyamatok precíz ismerete és irányítása mellett legalább olyan fontos számodra a jó kedv, pozitív hozzáállás a partnerekhez és kollégákhoz
  • szereted, ha az irodában pezseg az élet és mindent meg is teszel ezért
  • mindenféle helyzetben és emberrel megtalálod a hangot
  • mindig megtalálod a feladatot magad körül
  • tudsz azonosulni cégünk filozófiájával, te magad is szívesen használsz egészségtudatos kozmetikumokat, elvben és gyakorlatban is az egészséges és környezettudatos életmód híve vagy
  • képes vagy összetett projekteket is önállóan vezényelni

Unalmasabb, de mégis szükséges szempontok:

  • felsőfokú végzettség
  • min. 5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • excel, word magas szintű ismerete
  • ügyviteli rendszer magabiztos használata
  • társalgási szintű angol nyelvismeret
  • B kat. jogosítvány és autóvezetési gyakorlat

 

Különösen értékeljük, de nem elvárás:

  • Kulcs-Soft ügyviteli rendszer ismerete
  • tapasztalat drogériákkal, hipermarketekkel való kapcsolattartásban
  • tapasztalat FMCG területen

Amit kínálunk Neked:

  • egy olyan munkahely, ahol a hatékony munkavégzés mellett a jó hangulatot is fontosnak tartjuk
  • 8 órás fix jelenlétet várunk (nem többet!), de eseti családi és egyéb vismajor elfoglaltságokat mindig tiszteletben tartjuk
  • olyan terméket képviselhetsz, amely „Természetesen hat”, sok pozitív visszajelzést zsebelhetsz be ezzel kapcsolatban
  • vidám, összetartó csapat, ami ugyanilyen partnereket vonz
  • „Természetesen hat” szlogenünk a termékeken kívül az egész céges működésben érvényesül
  • új iroda a 13. kerületben
  • a fix fizetés, éves bérfejlesztés mellett bónusz rendszerünk is működik
  • családi vállalkozásként értékalapon, hosszú távon gondolkodunk mindenben, így Veled is
 

kezdés: legkésőbb december elején

munkavégzés helye: Bp. 13.kerület

Kedvet kaptál?

Fényképes önéletrajzodat a kelen.reka@drkelen.hu email címre várjuk!

Kereskedelmi
manager
állás

Kereskedelmi manager kollégát keresünk csapatunkba teljes állásba, aki vidám természetével az iroda szíve-lelke, átlátja és nyomon követi a céges folyamatokat

A Dr.Kelen küldetése, hogy a természet és a tudomány ötvözésével az egészség adta szabadság örömét mindenkinek megadjuk egészségtudatos kozmetikumaink használatával. Várunk csapatunkba, ha úgy érzed, hogy határozott, vidám, precíz személyiségeddel, kereskedelmi manager tapasztalatoddal Te is szívesen részese lennél ennek a küldetésnek.

Feladatod lesz:

Te leszel az iroda szíve-lelke, aki

  • a kereskedelmi folyamatokat nem csak a számok, adatok oldaláról közelíti, hanem emberi dimenzióval is megtölti azokat
  • az értékesítési és logisztikai folyamatokon kívül is mindenről tud, átlátja a cég teljes működését, szükség esetén koordinálja az egyébként önállóan dolgozó kollégák területeit
  • minden partnert ismer és vidám, hatékony személyiségével összefogja családias hangulatú, összetartó csapatunkat
  • kiemelt kereskedelmi partnerek kezelése: rendelésfeldolgozás, termék belistázás adminisztrációja, partnergondozás
  • az értékesítés és logisztikai folyamatok nyomon követése, koordinálása
  • a kereskedelmi asszisztens munkájának koordinálása
  • ügyviteli rendszer kezelése (partner rendelés, szállítólevél kiállítása)
  • kimutatások készítése és elemzése
  • CRM rendszer kezelése (külön értékeljük, ha Te magad is egy élő CRM vagy és minden partner lelkivilágát ismered)
  • ajánlatok készítése, nyomon követése
  • az iroda napi tevékenységének koordinálása szükség esetén, kapcsolattartás az IT supporttal, logisztikával
  • közreműködés új partnerek felkutatásában, kapcsolat kiépítésében

Te kellesz ha:

  • a kereskedelmi folyamatok precíz ismerete és irányítása mellett legalább olyan fontos számodra a jó kedv, pozitív hozzáállás a partnerekhez és kollégákhoz
  • szereted, ha az irodában pezseg az élet és mindent meg is teszel ezért
  • mindenféle helyzetben és emberrel megtalálod a hangot
  • mindig megtalálod a feladatot magad körül
  • tudsz azonosulni cégünk filozófiájával, te magad is szívesen használsz egészségtudatos kozmetikumokat, elvben és gyakorlatban is az egészséges és környezettudatos életmód híve vagy
  • képes vagy összetett projekteket is önállóan vezényelni

Szükséges szempontok:

  • felsőfokú végzettség
  • min. 5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • excel, word magas szintű ismerete
  • ügyviteli rendszer magabiztos használata
  • társalgási szintű angol nyelvismeret
  • B kat. jogosítvány és autóvezetési gyakorlat

 

Különösen értékeljük:

  • Kulcs-Soft ügyviteli rendszer ismerete
  • tapasztalat drogériákkal, hipermarketekkel való kapcsolattartásban
  • tapasztalat FMCG területen

Amit mi kínálunk Neked:

  • egy olyan munkahely, ahol a hatékony munkavégzés mellett a jó hangulatot is fontosnak tartjuk
  • 8 órás fix jelenlétet várunk (nem többet!), de eseti családi és egyéb vismajor elfoglaltságokat mindig tiszteletben tartjuk
  • olyan terméket képviselhetsz, amely „Természetesen hat”, sok pozitív visszajelzést zsebelhetsz be ezzel kapcsolatban
  • vidám, összetartó csapat, ami ugyanilyen partnereket vonz
  • „Természetesen hat” szlogenünk a termékeken kívül az egész céges működésben érvényesül
  • új iroda a 13. kerületben
  • a fix fizetés, éves bérfejlesztés mellett bónusz rendszerünk is működik
  • családi vállalkozásként értékalapon, hosszú távon gondolkodunk mindenben, így Veled is

 

kezdés: legkésőbb december elején

munkavégzés helye: Bp. 13.kerület

Kedvet kaptál?

Fényképes önéletrajzodat a kelen.reka@drkelen.hu email címre várjuk!

Top