Ügyfélkapcsolati manager
6 órás

kolléga(nőt) keresünk csapatunkba részmunkaidőbe, aki vidám természetével az iroda szíve-lelke, átlátja és nyomon követi a céges folyamatokat.

A Dr.Kelen küldetése, hogy a természet és a tudomány ötvözésével az egészség adta szabadság örömét mindenkinek megadjuk egészségtudatos kozmetikumaink használatával. Várunk csapatunkba, ha úgy érzed, hogy határozott, vidám, precíz személyiségeddel, ügyfélkapcsolati manager tapasztalatoddal Te is szívesen részese lennél ennek a küldetésnek.

Ebben számítunk Rád:

  • a kereskedelmi folyamatokat nem csak a számok, adatok oldaláról közelíted, hanem emberi dimenzióval is megtöltöd azokat
  •  kiemelt kereskedelmi partnerek kezelése: rendelésfeldolgozás, termék belistázás adminisztrációja, partnergondozás
  • az értékesítés és logisztikai folyamatokat nyomon követése, koordinálása
  • ügyviteli rendszer kezelése (partner rendelés, szállítólevél kiállítása, CRM)
  • kimutatások készítése és elemzése
  • ajánlatok készítése, nyomon követése

Akkor tudunk sikeresen együtt dolgozni, ha ezek mind jellemzőek Rád:

  • a kereskedelmi folyamatok precíz ismerete és irányítása mellett legalább olyan fontos számodra a jó kedv, pozitív hozzáállás a partnerekhez és kollégákhoz
  •  szereted, ha az irodában pezseg az élet és mindent meg is teszel ezért
  • mindenféle helyzetben és emberrel megtalálod a hangot
  • mindig megtalálod a feladatot magad körül
  • tudsz azonosulni cégünk filozófiájával, te magad is szívesen használsz egészségtudatos kozmetikumokat, az egészséges és környezettudatos életmód híve vagy
  • képes vagy összetett projekteket is önállóan vezényelni

Unalmasabb, de mégis szükséges szempontok:

  • felsőfokú végzettség
  • min. 3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • excel, word magas szintű ismerete
  • ügyviteli rendszer magabiztos használata
  • min. alap szintű angol nyelvismeret legalább írásban

 

Különösen értékeljük, de nem elvárás:

  • Kulcs-Soft ügyviteli rendszer ismerete
  • tapasztalat drogériákkal, hipermarketekkel való kapcsolattartásban

Amit kínálunk Neked:

  • egy olyan munkahely, ahol a hatékony munkavégzés mellett a jó hangulatot is fontosnak tartjuk

  • 6 órás fix jelenlétet várunk (nem többet!), de eseti családi és egyéb vismajor elfoglaltságokat mindig tiszteletben tartjuk

  • olyan terméket képviselhetsz, amely „Természetesen hat”, sok pozitív visszajelzést zsebelhetsz be ezzel kapcsolatban

  • vidám, összetartó csapat, ami ugyanilyen partnereket vonz

  • új iroda a 13. kerületben

  • a fix fizetés, éves bérfejlesztés mellett bónusz rendszerünk is működik

  • családi vállalkozásként értékalapon, hosszú távon gondolkodunk mindenben, így Veled is

 

kezdés: akár azonnal

munkavégzés helye: Bp. 13.kerület

Kedvet kaptál?

Fényképes önéletrajzodat a kelen.reka@drkelen.hu email címre várjuk!

Ügyfélkapcsolati
manager
állás /6 órás/

kolléga(nőt) keresünk csapatunkba részmunkaidőbe, aki vidám természetével az iroda szíve-lelke, átlátja és nyomon követi a céges folyamatokat.

A Dr.Kelen küldetése, hogy a természet és a tudomány ötvözésével az egészség adta szabadság örömét mindenkinek megadjuk egészségtudatos kozmetikumaink használatával. Várunk csapatunkba, ha úgy érzed, hogy határozott, vidám, precíz személyiségeddel, ügyfélkapcsolati manager tapasztalatoddal Te is szívesen részese lennél ennek a küldetésnek.

Ebben számítunk Rád:

  • a kereskedelmi folyamatokat nem csak a számok, adatok oldaláról közelíted, hanem emberi dimenzióval is megtöltöd azokat
  • kiemelt kereskedelmi partnerek kezelése: rendelésfeldolgozás, termék belistázás adminisztrációja, partnergondozás
  • az értékesítés és logisztikai folyamatokat nyomon követése, koordinálása
  • ügyviteli rendszer kezelése (partner rendelés, szállítólevél kiállítása, CRM)
  • kimutatások készítése és elemzése
  • ajánlatok készítése, nyomon követése

Akkor tudunk sikeresen együtt dolgozni, ha ezek jellemzőek Rád:

  • a kereskedelmi folyamatok precíz ismerete és irányítása mellett legalább olyan fontos számodra a jó kedv, pozitív hozzáállás a partnerekhez és kollégákhoz
  • szereted, ha az irodában pezseg az élet és mindent meg is teszel ezért
  • mindenféle helyzetben és emberrel megtalálod a hangot
  • mindig megtalálod a feladatot magad körül
  • tudsz azonosulni cégünk filozófiájával, te magad is szívesen használsz egészségtudatos kozmetikumokat, az egészséges és környezettudatos életmód híve vagy
  • képes vagy összetett projekteket is önállóan vezényelni

unalmasabb, de mégis szükséges szempontok:

  • felsőfokú végzettség

  • min. 3 éves releváns szakmai tapasztalat

  • excel, word magas szintű ismerete

  • ügyviteli rendszer magabiztos használata

  • min. alap szintű angol nyelvismeret legalább írásban

 

Különösen értékeljük:

  • Kulcs-Soft ügyviteli rendszer ismerete
  • tapasztalat drogériákkal, hipermarketekkel való kapcsolattartásban

Amit mi kínálunk Neked:

  • egy olyan munkahely, ahol a hatékony munkavégzés mellett a jó hangulatot is fontosnak tartjuk

  • 6 órás fix jelenlétet várunk (nem többet!), de eseti családi és egyéb vismajor elfoglaltságokat mindig tiszteletben tartjuk

  • olyan terméket képviselhetsz, amely „Természetesen hat”, sok pozitív visszajelzést zsebelhetsz be ezzel kapcsolatban

  • vidám, összetartó csapat, ami ugyanilyen partnereket vonz

  • új iroda a 13. kerületben

  • a fix fizetés, éves bérfejlesztés mellett bónusz rendszerünk is működik

  • családi vállalkozásként értékalapon, hosszú távon gondolkodunk mindenben, így Veled is

 

kezdés: akár azonnal

munkavégzés helye: Bp. 13.kerület

Kedvet kaptál?

Fényképes önéletrajzodat a kelen.reka@drkelen.hu email címre várjuk!

Top